Tour

Het doel is om producent, merk en retailer de mogelijkheid te bieden in de store deel te nemen aan rondleidingen, workshops en rondetafelgesprekken over de inzet van de getoonde concepten en de daaraan gekoppelde producten. De Future Store Arnhem laat innovaties zien die nu al inzetbaar zijn. Geen hokus pokus, alles wordt in heldere taal uitgelegd. De doelgroep voor de store bestaat uit grote en kleine bedrijven die werkzaam zijn in de B2B en B2C industrie.

Quotes

 

 

 

Hema: Arnhem is een must voor elke retailer. 

Spar: Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn als je de website van The Future Store doorneemt; 50+ innovaties die je allemaal ‘live’ kunt ervaren. Ger en Kasper maken deze belofte waar!

GFK: Futurestore Arnhem: verplichte kost voor alle Retail Professionals!

Rabo: De toekomst van de retail zit in het creëren van een geïntegreerde winkel waar online technologieën worden toegepast in een fysieke winkel. In Arnhem kun je dit ervaren.

Jump retail: Erg indrukwekkende naadloze integratie van alle online mogelijkheden in fysieke retail. De digitale transformatie waar veel retailers aan de vooravond van staan is in Arnhem al werkelijkheid.

G-Star: Ons bezoek aan Future Store Arnhem was erg inspirerend. We praten veel over wat mogelijk is, maar hier zie je het al in praktijk! 

GS1: Zeer inspirerend bezoek met een rondleiding door Ger en Kasper die erg goed weten wat de essentie is van de innovaties die nu al in de Retail kunnen worden ingezet.

Lees meer quotes in de logo's van de bedrijven op deze pagina.

New retail laat een naadloze combinatie van de fysieke winkel en e-commerce in een customercentric-omgeving zien. Het is niet alleen fysiek retail dat aan veranderingsprocessen onderhevig is, het is met name de intrede van digitale technieken die het klassieke winkelproces sterk laat veranderen. 

Een belangrijk gegeven is dat de technieken worden ingezet vanuit de centrale werking van het ShopIQ platform, dit is een virtuele 'rotonde' dat merk/ producent, retailer, alle kanalen waar de consument shopt en koopt, logistiek/ fulfilment/pakketvervoer en iedere denkbare service supplier via datastromen digitaal 'aan elkaar knoopt'. Realtime in verwerking en connectiviteit. Het platform is het centrale punt waarop alle applicaties worden aangesloten die in de store operationeel zijn. Bezoekers kunnen live zien welke mogelijkheden de applicaties, het platform en de store als combinatie biedt. 

Exclusief aanbod: laat je inspireren en motiveren door een bezoek aan de Future Store in Arnhem voor slechts €99,- * i.p.v. €150* p.p.!

* (excl. BTW)

Aanmelden voor de tour

Meld je bedrijf aan voor de Tour via het aanmeldformulier.

Aanmelden!

Deze bedrijven gingen u voor...

"Ons bezoek aan Future Store Arnhem was erg inspirerend. We praten veel over wat mogelijk is, maar hier zie je het al in praktijk! Erg leuk om samen stil te staan bij de goede dingen die we al doen, maar zeker ook na te denken over wat er nog allemaal mogelijk is. Dank aan Ger en Kasper. Aanrader!"

- Nico de Jong

De concepten die in de Futurestore werden getoond hebben onze hersenen geprikkeld qua mogelijkheden voor de FMCG markt.

Een aantal concepten zullen naar de toekomst mogelijkheden bieden voor deze markt, bijvoorbeeld om de derving in vers tegen te gaan.

Het was inspirerend om te zien dat er vanuit de IT techniek zoveel mogelijkheden zijn om een betere en snellere koop tot stand te brengen die minder kosten met zich meebrengen en van waarmee je direct de resultaten ziet en je business kunt sturen.

Het heeft ons als GfK team even uit onze dagelijkse eigen bubbel gehaald mede ook dankzij de goede en open discussie hierover met onze gastheer Ger Boersma!

- Arjan van der Sande Lacoste

 

Futurestore Arnhem: verplichte kost voor alle Retail Professionals! Het bezoek aan Futurestore Arnhem heeft onze verwachtingen overtroffen. Futurestore Arnhem is niet alleen een verzameling van nieuwe retail technologieën, maar je kunt daadwerkelijk zien hoe deze techniek in de praktijk van een winkel wordt toegepast. Future Store Arnhem laat zien hoe de toekomst van winkelen eruit ziet, waarbij er geen onderscheid meer is tussen on- en offline shopping. Hoofdpunten:

  1. Vaak is er een grote GAP tussen het heden en de toekomst, bij de Futurestore hebben we ontwikkelingen gezien die direct “actionable” zijn.
  2. Belangrijk bij innovatieprocessen is de Return Of Investment (ROI), bij de innovaties die we hebben gezien, is blijkbaar de terugverdientijd extreem kort (3-6 mnd)
  3. Het nut van RFID is in alle demo’s overduidelijk gebleken, dat daar de toekomst zit (m.b.t. logistiek, diefstal, registratie, terugdringen retouren etc)
  4. Last but not least, alle “live” demo’s waren snel, flexibel en aan de achterkant allemaal gekoppeld aan elkaar gekoppeld,  dankzij XML-RPC

- Danny van den Burg, Jeroen Blank, Roy de Bats, Anneke Smeulders

Graag bedanken wij jullie voor de uitgebreide rond- en toelichting in jullie inspirerende Store of the Future in Arnhem. Heel veel vernieuwende maar en al beschikbare techniek die de gadget fase ruim voor gaan. Jullie 360 graden aanpak bij VertlinQ heeft indruk gemaakt bij ons. In de snel veranderende wereld zijn nieuwe en andere tools nodig om ‘winkeliers’ te helpen hun business te draaien, VertilinQ is daar een heel goed voorbeeld voor.

- Jan van Herwijnen

"Zeer inspirerend bezoek met een rondleiding door Ger en Kasper die erg goed weten wat de essentie is van de innovaties die nu al in de Retail kunnen worden ingezet. Bevestigt wederom dat het vermogen om data te delen met een zeer diverse groep van consumenten, toeleveranciers en andere ketenpartijen een essentiële competentie is voor alle bedrijven die de digitale transformatie serieus nemen."

- Pieter Maarleveld

"In augustus hebben we met een delegatie van Vodafone/Ziggo Retail de Future Store in Arnhem bezocht. Een winkel met vele innovatieve oplossingen en toevoegingen voor het toekomstige landschap van Retail. Uiteraard hebben we al diverse innovaties als bedrijf eerder gezien waarvan sommige ook bij ons uitgerold, maar de naadloze integratie van al deze verschillende innovaties is zeker het zien waard. Hier zie je Fygitaal, de combinatie tussen fysiek en digitaal samen komen, naadloos in elkaar overgaan en elkaar versterken."

- Marco Houtman

Een mooie blik in de toekomst van het winkelen. Hier komen alle nieuwe ontwikkelingen samen.

- Bjorn Mulder

"Alle bezoekers waren zeer onder de indruk van het ondernemerschap van de ondernemers achter de Future Store, het zeer innovatieve karakter van de oplossingen, het feit dat alle techniek daadwerkelijk draait in een live omgeving en het unieke karakter van de totaaloplossing die voor zover bekend niemand anders voor elkaar heeft. Heel sterk is dat het zeer innovatieve platform een bestaand concept is, draait en zich al heeft bewezen."

- Olaf Zwijnenburg

 

De toekomst van de retail zit in het creëren van een geïntegreerde winkel waar Online technologieën worden toegepast in een fysieke winkel. In Arnhem kun je dit ervaren." Afgelopen vrijdag was ik met een aantal innovatieve ondernemers op bezoek en mochten we veel mogelijkheden ervaren. Het was een inspirerende avond.

- Cris van Arkelen

"Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn als je de website van The Future Store doorneemt; 50+ innovaties die je allemaal ‘live’ kunt ervaren. Ger en Kasper maken deze belofte waar! In onze multidisciplinaire samenstelling zijn wij allen vanaf het begin geboeid door de techniek en de uitleg bij de getoonde innovaties. Vooral de totale integratie van de afzonderlijke technieken maakt dat digitaal en fysiek elkaar naadloos aanvullen. Een aanrader voor iedereen die zich bezig houdt met digitaal transformeren en hierbij de klantvraag centraal zet zodat het aanbod en de customer experience steeds beter kunnen worden ingevuld."

- Thijs Uylenbroek

Prachtig om te zien hoe innovatie niet een buzzword blijft, maar omgezet wordt in zichtbare en tastbare oplossingen die direct ingezet kunnen worden. Fijn ook om daar partner van te zijn. Ons DNA komt perfect overeen!

- Dennis van den Broek

 

 

"Het bezoek was zeer inspirerend en interessant! Mijn collega’s en ik vonden het ontzettend leuk om alles waar je veel over leest, in de praktijk te zien en vooral alvast een beetje verder te denken welk van de getoonde innovaties evt. goed toepasbaar zou zijn op onze eigen business. Daarbij helpt het altijd om de ontwikkelingen ‘in real life’ te zien in plaats van ‘slechts een artikel of blog te lezen’. Want, hoewel de kracht van de verbeelding sterk is, het is pas echt tof om het te zien, te voelen en te ervaren!"

- Tessa de Vries

Mega interessante tour in de future store, begeleidt door de enthousiastelingen Ger en Kasper, waar offline en online concepten worden gecombineerd en in de praktijk worden getoond. Het onderliggende platform speelt hierin een cruciale rol en heeft veel potentie.


- Jan-Willem Lichtenberg

Goed om direct toepasbare smartphone-led oplossingen te zien, die conversie en klanttevredenheid verhogen, want er wordt geleverd op de klant van NU: Device & Occasion-based Needstate-led. Daarnaast erg interessante, emotionele discussies in de groep zelf. Ondernemen = Emotie.

- Ronald Laan

Als merk proberen we belevingswerelden te creëren en daarbij de juiste product informatie met retailers en consumenten te delen, de Futurestore heeft ons inspiratie gegeven hoe we dit zouden kunnen optimaliseren. Goed te zien wat er nu al mogelijk is, kunnen we zeker ook gebruiken in onze gesprekken met onze retail partners!

- Eddy van Tongeren

"Afgelopen vrijdag met klanten de Future Store Arnhem bezocht. Erg indrukwekkende naadloze integratie van alle online mogelijkheden in fysieke retail. De digitale transformatie waar veel retailers aan de vooravond van staan is met 50 innovaties in Arnhem al werkelijkheid."

- Ernst-Jan Smids

Onlangs brachten wij met een groep product owners van HEMA een bezoek aan Future Store Arnhem en we zijn het eens met hen die ons voor gingen; een bezoek aan Future Store Arnhem is een must voor elke retailer. 50+ innovaties live bekijken is al een feest maar het gesprek met Ger en Kasper over de technische mogelijkheden en praktische uitdagingen maken het bezoek echt waardevol. Het heeft ons geïnspireerd en richting gegeven aan hoe wij nadenken over de samenwerking tussen offline en online. Bedankt daarvoor.


-Daisy Block

The future is now! Inspirerend & innovatief en relevant voor de klant!

- Hieke Bakker

Wij bezochten met 12 collega’s de Future Store Arnhem. De relevante innovaties van de Future Store inspireerden iedereen enorm. De platform gedachte achter de innovaties van de Future Store maakt het verhaal compleet.  De integratie van de retail toolings vormt de basis van ultieme klantbeleving. Wie de eindkant de beste klantbeleving kan bieden, wordt de winnaar van de consument. Kortom; een bezoek aan de Future Store, een must voor alle retailers; groot of klein! 


-Eddy Giesbers

We hebben een zeer interessante dag in the futurestore gehad. Op een duidelijke en eenvoudige manier  werden verschillende praktische technologische ontwikkelingen getoond en toegelicht. Met daarbij een korte brainstorm hoe iets dergelijks ook voor onze branche mogelijk toepasbaar zou kunnen zijn. Het enthousiasme en de no-nonsense houding van de gastheren sprak ons erg aan. We zijn geïnspireerd vol idee richtingen weer naar huis gegaan.

 - Gert-Jan Tamerus

Erg interessant om technieken zo concreet, veelzijdig en "dicht bij huis" toegepast te zien! 

- Gert van Doorn

Een echte aanrader voor iedere retailer en (merk)fabrikant die de ‘future’ naar het ‘here and now’ van de winkelvloer wil brengen. In de Future Store Arnhem kun je met eigen ogen ervaren hoe revolutionair de impact van customercentric-marketing is. Je ziet letterlijk online en offline samenvloeien en elkaar versterken op de winkelvloer. De klassieke lineaire funnel verdwijnt en het hybride model heeft zijn intrede gedaan. Wat misschien toekomst lijkt, blijkt haalbaar, schaalbaar en vooral realistisch te zijn. Ger, gepokt en gemazeld in kennis over retail(kanalen), legt een kritische verbinding voor vooruitgang met de innoverende blik van Kasper op de techniek van het heden. Samen vormen zij de katalysator tussen retailer en shopper die steeds snellere passen zet in haar journey.

- Chiel Pas

 

Anders dan de naam doet vermoeden, is de Future Store Arnhem helemaal van nu. De vele tientallen winkelnoviteiten zijn allemaal inzetbaar voor Nederlandse retailers. Niks geen hocus pocus. Vooral deze praktische toepasbaarheid, gedemonstreerd met aanstekelijk enthousiasme, zal ondernemers de ogen doen openen. Ze zullen geïnspireerd en gemotiveerd raken tijdens de tour en de Future Store verlaten met concrete en haalbare plannen om hun business van deze tijd te maken.


- Arjan van Oosterhout

"Ik vond het erg interessant. Als nieuwkomer in de retailworld is het voor mij een no-brainer dat iedere detaillist, groot of klein, dient te investeren in Vertilinq, aangevuld met een passende selectie van de getoonde oplossingen."

- Toon Santen

"Tijdens de inspiratiesessie bij de Future Store zijn tientallen innovaties getoond, welke direct toepasbaar zijn binnen de retail-branche. Er wordt direct meegedacht met de retailers aan de hand van praktische voorbeelden, bijvoorbeeld hoe snel je een investering kunt terug verdienen. Het is een informele setting, waar genoeg ruimte voor discussie is. Geïnformeerd en geïnspireerd loopt je naar buiten, maar dat had de camera ook al geregistreerd."

- Marlon van Wijlick

"Een must voor iedere retailer, producent, merkeigenaar die zijn eigen toekomst en die van Retail serieus neemt!"

- Frank van der Linden

Sports unlimited retailIk vond het heel inspirerend om in 1 ruimte bij elkaar de diverse digitale technieken te zien werken die in een winkel toepasbaar zijn, en waardoor winkels nog meer futureproof kunnen worden. De tekst en uitleg die Ger en Kasper daarbij gaven, was ook voor niet-techneuten goed te begrijpen, zeer toegankelijk, en pragmatisch ingestoken.

- Gerco Vonk

"Hoe wij als Aldipress de toekomst van Retail zien? De Future Store komt met haar ideeën en oplossingen heel dicht in de buurt. Ze laten op een hele toegankelijke en laagdrempelige manier zien hoe Retail voor consumenten inspirerend en leuk is én blijft. De technologie is daar een middel in en geen doel op zich. Het mooie is dat hier logistieke oplossingen samengepakt kunnen worden met innovaties voor de consument. Dát maakt het voor Aldipress interessant en voor de retailers waar wij mee werken.”

- Linda Elzendoorn

"De concurrentie in de retail branche is moordend, de consument is veeleisend en de ontwikkelingen gaan razendsnel. Hoe moeilijk deze branche ook lijkt te zijn, heb ik tevens ervaren dat er ook onwijs veel kansen zijn. De Future Store in Arnhem zet deze kansen om in een real life omgeving waarin allerlei technologische innovaties toegepast zijn; dit resulteert zich in een ware beleving voor je zintuigen! Na een bezoek aan de Future Store in Arnhem kom je er pas écht achter hoe verouderd de huidige modellen in de retail zijn. De retail is toe aan slimmere systemen!"

- Dungelmann

"Bezoek aan Jullie 'future store' gaf ons wat dat betreft perfecte insights in de mogelijkheden die hun weg in de nabije toekomst instore en online kunnen hebben! Hartstikke 'smart' van jullie om al die mogelijkheden aan elkaar te verbinden! Daarmee maken jullie de toekomst veel toegankelijker voor heel veel retailers! Succes met de verdere ontwikkeling, ik kom graag nogmaals met een groep designers bij jullie binnen!"

- Lex de Vries

Mijn insteek bij het bezoek aan Future Store Arnhem was inspiratie op te doen in het kader van efficiënter en effectiever werken en te kijken naar mogelijkheden om online en offline met elkaar te integreren. Ik had echter geen idee dat het zo praktisch toepasbaar zou blijken te zijn. Dit is hoofdzakelijk dankzij de duidelijke uitleg van Ger en Kasper. Ze vormen een duo dat uitstekende sparringpartners zijn met kennis van technologische oplossingen en (minstens zo belangrijk) de praktische toepasbaarheid hiervan in de praktijk van de retail. Kortom: absoluut een aanrader en ons zien jullie terug!


- Julian Bastmeijer

In Doetinchem, hoofdstad van de Achterhoek, werken we als gemeente samen met winkeliers en vastgoedeigenaren in het Binnenstadsbedrijf. Dit BInnenstadsbedrijf deelt met het Graafschap College de ambitie om Doetinchem voorop te laten lopen waar het gaat om gastvrij, eigentijds, onderscheidend en innovatief ondernemerschap. Bij Future Store hebben we ervaren dat de toekomst er nu al is. Laten we samen de handschoen oppakken dit door te vertalen naar de Doetinchemse binnenstad. Dank voor de enthousiaste en inspirerende ontvangst!


- Ingrid Lambregts

Wethouder Binnenstad

"We zitten midden in de branche en denken al veel kennis van het heden en toekomstige ontwikkelingen rondom centrum en retail-ontwikkelingen. Toch was het voor ons een heel leerzame en nuttige ochtend. De theorie is mooi om te horen, maar als je zaken in de praktijk vertaald ziet, spreekt het nóg meer aan. Een compliment en dankjewel voor de gastheren! We komen terug!"

- Wim Aussems

"Wij bedanken jullie voor een inspirerend schoolreisje zoals wij dat noemen. Inhoudelijk heel sterk en goed onderbouwd. Duidelijke en concrete voorbeelden die het abstract denkvermogen ondersteunen met plaatjes en voorbeelden."

- Marjolein Mesman

“Fantastisch om te zien dat innovaties waar je veel over leest tastbaar zijn gemaakt inclusief een duidelijke analyse over het nut er van.”

- Jan Berends

"Het was inspirerend om de Futurestore te bezoeken. Alle innovaties bij elkaar, die gemak en beleving voor retailer en consument, opleveren. Je hoeft geen grote retailketen te zijn om aan deze innovaties mee te doen. Veel innovaties zijn ook zeer bereikbaar voor het MKB! Zeker een bezoekje waard."

- Jacqueline Opstelten

Tijdens mijn bezoek bruist het van de ideeën, je ziet en ervaart iets en je maakt gelijk een vertaalslag naar de toekomst.

Ik vond het een fantastische ervaring en aangezien er elke keer items bijkomen wil ik de store nog een keer bezoeken.

- Henny Jansen

"We zien onszelf als een koploper wanneer het aankomt op het samenbrengen van offline en online. Toch was ons bezoek aan de Future store in Arnhem erg inspirerend. Kasper en Ger zijn met hun team namelijk enorm aan het demarreren als het aankomt op de trends in de retail. Het was voor ons een zeer inspirerende middag en zeker aan te bevelen als je een stukje van deze retail "future" zelf wil ervaren. Het heeft ons weer verder aan het denken gezet, want uiteindelijk blijf je geen koploper door rustig in het zadel te blijven zitten."

- Menno van Driel

"Een prachtige rondleiding met inzicht van de innovaties in de Retail, voor nu én voor de toekomst” 

Getekend: Ambassadeurs Trends en Ontwikkelingen van het SBB

- Michel Bouten

Wij vonden het zeker een interessante ochtend. Een aantal van de innovaties kende wij al maar er zaten ook doorontwikkelingen en nieuwe bij. Wel blijft het lastig om te zien wat van ons te gebruiken is op de grote schaal waarop wij de winkels hebben. Wij blijven intern de discussies voeren en kijken naar de mogelijkheden. Op dit moment zijn wij onze IT aan het aanpassen om deze toekomst proef te maken en meer flexibel met wat wij hadden. Ook onze online afdeling zijn wij aan het aanpassen met een bijbehorend nieuw distributie centrum. Dus wij vervelen ons zeker niet. De rondleiding is interessant en geeft je een mooi beeld wat er allemaal mogelijk is.

- Martijn Kip

"Future Store geeft een prachtig beeld hoe de werelden van “Bricks” en “Clicks” elkaar kunnen vinden. Indrukwekkend is te zien hoe het gelukt is om de ICT-systemen onderling met elkaar te laten communiceren in één eind oplossing."

- Gijsbert Dop

"Een mooi overzicht van alles wat er tegenwoordig mogelijk is in de retail, maar wat eigenlijk nog te weinig wordt ingezet. Een must voor retailers, adviseurs in de retail, journalisten en consumenten die willen weten hoe de detailhandel zich verder kan ontwikkelen."

- Hessel Ruijgh

'ik vond het een zeer inspirerend bezoek en mooi om innovaties daadwerkelijk in een functionerende praktijkomgeving te kunnen ontdekken'.


-Gerben Remmelts

We hebben een geweldig inspirerende ochtend gehad met ons Coulisse team bij de Futurestore in Arnhem. De ontwikkelingen in de wereld van morgen zijn al weer vele malen sneller dan de ontwikkelingen van vandaag. Hoe blijven wij als Coulisse alert en voorbereid op de snel veranderende wereld. Een eyeopener in de Futurestore Arnhem. 

- Christiaan Roetgering

Voor ons was de rondleiding een eyeopener hoe retail eruit hoort te zien en waar je door slimme technieken en goed gebruik van data altijd kan inspelen op de wensen en behoefte van de klant. Rekening houdend met maatschappelijke en/of verantwoorde keuzes. Nogmaals dank voor de leuke en inspirerende ochtend.

- Claire Broersen

Een absolute aanrader voor iedere retailer en fabrikant die verder kijkt dan vandaag. Hier kun je live ervaren hoe revolutionair de impact van customercentric-marketing is. Hoe abstracte technieken als A.I., QR-codes, RFID en dynamic price-tagging in de praktijk (kunnen) werken. Hoe online en offline samenvloeien, elkaar versterken.  Hoe de klassieke bedrijfskolom verdwijnt, want verticale integratie en platformstructuren vormen de toekomst. Wat misschien futuristisch lijkt, blijkt realistisch te zijn ― want alles kan NU al geïmplementeerd worden. Kortom, de Future Store is een echte eyeopener! Vandaar: een ‘must see experience’. 

- Frances van der Steen

Slimme move om het abstracte tastbaar te maken voor degene, en dat zijn de meesten, die niet technisch zijn en de business cases achter de IT moeten realiseren. The Futurestore is eigenlijk Presentstore maar tegen de tijd dat mensen het doorhebben zit je in de toekomst.


- Maurice van Franck

Waar al de losse innovaties natuurlijk leuke snufjes zijn vond ik het vooral belangrijk om te realiseren waarom er behoefte is aan zulke innovaties >> voorraadoptimalisatie, ROI, m2 performance etc. Wel had ik graag nog gezien wat nou conclusies / acties kunnen zijn op basis van alle data die verzameld is gedurende de dag en welke in Power BI werd getoond. Maar wellicht is dit besproken toen wij al weg waren, want we hadden haast (nog excuus hiervoor). Al om al, leuk concept en erg verhelderend!

- Alex Paauw

De wereld verandert ook al zijn wij ons hier niet altijd van bewust. Oplossing verander mee en ervaar in een paar uur wat er vandaag de dag al mogelijk is, dit is de enige kans om succesvol te blijven. Leuke en leerzame sessie.

- Ruud de Keijzer

Innovaties in Retail komen écht tot leven in de Future Store Arnhem. Een mooie plek voor het opdoen van kennis, interactie én beleving. 

- Carly Leget

Verrassend, vernieuwend maar misschien ook zorgelijk vanwege de achterstand op met name China (en Amerika?) Met name de (op)komst van A.I. is iets waar we nog weinig weet van hebben maar die wel vele mogelijkheden kan bieden. De elektronica/technologie zal een steeds grotere rol gaan spelen om potentiële klanten te trekken, maar zeker ook om bestaande klanten te behouden.Die potentiële dan wel bestaande klanten worden steeds meer “bewerkt en gestuurd” vanuit big data. Persoonlijke aanbiedingen, persoonsgebonden prijzen, op maat advies. De totale winkel beleving zal anders (gaan) worden.Ik verwacht kleinere winkels met minder voorraad, leveringen vanuit een centraal magazijn binnen 1 dag.


- Erik Henrix

Er wordt veel gepraat over de veranderingen in de retail. Vaak gaat dit op zo een abstract niveau dat je niet mee aan de slag kan. Bij de future store werkt alles en voor onze organisatie een aantal hele concrete en direct toepasbare ideeën op gedaan.


- Hermen Bouman

Wij hebben als team van product consultants een inspirerende tour gehad in de futurestore Arnhem. Interessant om te zien hoe deze winkel met online technieken, offline shoppen voor de consument aantrekkelijk maakt. Alle innovaties in de winkel zijn ook al daadwerkelijk inzetbaar.


- Margot Markhorst

Elke ondernemer zou hier eens een kijkje moeten nemen!


- Daniëlle Houtriet

De Futurestore is een zeer inspirerende omgeving om zelf te ervaren hoe “vandaag de dag beschikbare” technologie toegepast wordt om zowel de consument een betere gebruikservaring te geven en bedrijfsprocessen te optimaliseren.


- Ruud van Munster

”Ger en Kasper lieten in Future Store Arnhem tijdens een inspirerende en praktische middagsessie zien hoe compleet, mooi en functioneel het ”digitale retaillandschap” er kán uitzien. Eigenlijk heel logisch (èn een must!) maar voor slecht weinig retailers nu al een feit. Terwijl het gewoon kan!”


- Bas Keukens

Een mooie blik in de toekomst van het winkelen. Hier komen alle nieuwe ontwikkelingen samen.

- Bjorn Mulder

De future store in Arnhem laat een concrete vertaling zien van het gebruik van de technologische voordelen van online shoppen naar de winkelvloer. Een inspiratiebron om mee aan de slag te gaan!


- Theo Sengers

Tijdens het bezoek enthousiast geworden over de tour omtrent verschillende ontwikkelingen. Daarnaast een interessant gesprek kunnen voeren met Ger & Kasper over de visie van Retail, dit maakt de tour nog waardevoller.


- Bruno Bakker

‘Vandaag was gisteren de toekomst’. Dat was de quote boven de uitnodiging voor de leden van de Belangenvereniging Tankstations BETA. In de Futurestore hebben Ger en Kasper ons laten zien dat “De toekomst er vandaag al is”hoe kunnen we op een andere manier naar onze traffic locatie’s en shops kijken? We zijn erg geïnspireerd en enthousiast over alle mogelijkheden.


- Paulien en Gerd Geerlings

Dat het beroep van verkoper en verkoopspecialist gaat veranderen is bij ons bekend, maar om dit al werkelijkheid te zien worden in de Futurestore gaf ons veel gespreksstof. Welke vaardigheden moet je dan bezitten en hoe leer je dit aan? Geïnspireerd met een hoofd vol kansen en uitdagingen gingen wij terug naar ROC Nijmegen.

- Astrid Snel

Een zeer inspirerende rondleiding gehad van Ger en Kasper. Innovaties met toegevoegde waarde voor en perspectief op de klant.


- Thomas Hilbrands

https://neffa.nl/nl/"We doen al veel op het gebied van (mode) innovatie in ons bedrijf, maar is is altijd goed om een andere invalshoek te zien. En inderdaad, we zagen interessante ideeën die we al in een vroeg stadium kunnen implementeren om het ons èn de de retailer makkelijker te maken. Kortom, zeer de moeite waard, ook als je al met innovatie bezig bent!" - Aniela Hoitink


Future Store geeft een prachtig beeld hoe de werelden van “Bricks” en “Clicks” elkaar kunnen vinden. Indrukwekkend is te zien hoe het gelukt is om de ICT-systemen onderling met elkaar te laten communiceren in één eind oplossing.

- Gijsbert Dop

“Zeer inspirerend en het geeft handvaten waarmee je ook echt aan de slag kunt”

- Martin de Kroo