Tour

Het doel is om producent, merk en retailer de mogelijkheid te bieden om in de Future store verschillende workshops en rondetafelgesprekken te volgen over de inzet van de getoonde concepten en de daaraan gekoppelde producten. Doel is kennisverbreding. De mogelijkheid bestaat workshops te volgen over het crossborder-concept in de omringende Europese landen en mondiale crossborder-concepten. Er zijn workshops over de invulling van de customer journey, workshops over New Retail en nieuwe instore verkoopmodellen.

Workshops over multichannel en de daaraan gekoppelde businessmodellen. WAE geeft workshops over de mogelijkheden die China biedt en op welke wijze 2B en 2C distributie in Centraal-China kan worden opgezet. WAE biedt ondersteuning business op te zetten conform de complexe Chinese certificering en regelgeving. De ‘One Belt One Road’ biedt naast het fysieke transport ook de begeleiding vanuit de digitale supply chain naar meer dan 700 miljoen consumenten in Centraal-China.

New retail laat een naadloze combinatie van de fysieke winkel en e-commerce in een customercentric-omgeving zien. Het is niet alleen fysiek retail dat aan veranderingsprocessen onderhevig is, het is met name de intrede van digitale technieken die het klassieke winkelproces sterk laat veranderen. In de volgende pagina’s wordt een overzicht gegeven van technieken die in de Future store worden gei╠łntegreerd.

Een belangrijk gegeven is dat de technieken worden ingezet vanuit de centrale werking van het platform, dit is een virtuele 'rotonde' dat merk/ producent, retailer, alle kanalen waar de consument shopt en koopt, logistiek/ fulfilment/pakketvervoer en iedere denkbare service supplier via datastromen digitaal 'aan elkaar knoopt'. Realtime in verwerking en connectiviteit. Het platform is het centrale punt waarop alle applicaties worden aangesloten die in de Future store operationeel zijn. Bezoekers kunnen live zien welke mogelijkheden de applicaties, het platform en de store als combinatie biedt. Het platform is in de afgelopen jaren in Arnhem ontwikkeld en is live en proven.

De doelgroep voor de store bestaat uit grote en kleine bedrijven die werkzaam zijn in de consumentenindustrie. Te denken valt aan producenten, merken, retailers, vakantiebedrijven alsmede overheden, opleidingsinstituten, logistieke-, marketing- en multimediabedrijven.

De store kan alleen op uitnodiging worden bezocht. 

Meer informatie