Tour

Het doel is om producent, merk en retailer de mogelijkheid te bieden om in de Future store verschillende workshops en rondetafelgesprekken te volgen over de inzet van de getoonde concepten en de daaraan gekoppelde producten. Doel is kennisverbreding. De mogelijkheid bestaat workshops te volgen over het crossborder-concept in de omringende Europese landen en mondiale crossborder-concepten. Er zijn workshops over de invulling van de customer journey, workshops over New Retail en nieuwe instore verkoopmodellen.


New retail laat een naadloze combinatie van de fysieke winkel en e-commerce in een customercentric-omgeving zien. Het is niet alleen fysiek retail dat aan veranderingsprocessen onderhevig is, het is met name de intrede van digitale technieken die het klassieke winkelproces sterk laat veranderen. In de volgende pagina’s wordt een overzicht gegeven van technieken die in de Future store worden gei╠łntegreerd.

Een belangrijk gegeven is dat de technieken worden ingezet vanuit de centrale werking van het platform, dit is een virtuele 'rotonde' dat merk/ producent, retailer, alle kanalen waar de consument shopt en koopt, logistiek/ fulfilment/pakketvervoer en iedere denkbare service supplier via datastromen digitaal 'aan elkaar knoopt'. Realtime in verwerking en connectiviteit. Het platform is het centrale punt waarop alle applicaties worden aangesloten die in de Future store operationeel zijn. Bezoekers kunnen live zien welke mogelijkheden de applicaties, het platform en de store als combinatie biedt. Het platform is in de afgelopen jaren in Arnhem ontwikkeld en is live en proven.

De doelgroep voor de store bestaat uit grote en kleine bedrijven die werkzaam zijn in de consumentenindustrie. Te denken valt aan producenten, merken, retailers, vakantiebedrijven alsmede overheden, opleidingsinstituten, logistieke-, marketing- en multimediabedrijven.

Aanmelden voor de tour

Meld je bedrijf aan voor de Tour via het aanmeldformulier.

Aanmelden!

Deze bedrijven gingen u voor...

"Zeer inspirerend bezoek met een rondleiding door Ger en Kasper die erg goed weten wat de essentie is van de innovaties die nu al in de Retail kunnen worden ingezet. Bevestigt wederom dat het vermogen om data te delen met een zeer diverse groep van consumenten, toeleveranciers en andere ketenpartijen een essentiële competentie is voor alle bedrijven die de digitale transformatie serieus nemen."

- Pieter Maarleveld

"In augustus hebben we met een delegatie van Vodafone/Ziggo Retail de Future Store in Arnhem bezocht. Een winkel met vele innovatieve oplossingen en toevoegingen voor het toekomstige landschap van Retail. Uiteraard hebben we al diverse innovaties als bedrijf eerder gezien waarvan sommige ook bij ons uitgerold, maar de naadloze integratie van al deze verschillende innovaties is zeker het zien waard. Hier zie je Fygitaal, de combinatie tussen fysiek en digitaal samen komen, naadloos in elkaar overgaan en elkaar versterken."

- Marco Houtman

Graag bedanken wij jullie voor de uitgebreide rond- en toelichting in jullie inspirerende Store of the Future in Arnhem. Heel veel vernieuwende maar en al beschikbare techniek die de gadget fase ruim voor gaan. Jullie 360 graden aanpak bij VertlinQ heeft indruk gemaakt bij ons. In de snel veranderende wereld zijn nieuwe en andere tools nodig om ‘winkeliers’ te helpen hun business te draaien, VertilinQ is daar een heel goed voorbeeld voor.

- Jan van Herwijnen

"Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn als je de website van The Future Store doorneemt; 50+ innovaties die je allemaal ‘live’ kunt ervaren. Ger en Kasper maken deze belofte waar! In onze multidisciplinaire samenstelling zijn wij allen vanaf het begin geboeid door de techniek en de uitleg bij de getoonde innovaties. Vooral de totale integratie van de afzonderlijke technieken maakt dat digitaal en fysiek elkaar naadloos aanvullen. Een aanrader voor iedereen die zich bezig houdt met digitaal transformeren en hierbij de klantvraag centraal zet zodat het aanbod en de customer experience steeds beter kunnen worden ingevuld."

- Thijs Uylenbroek

"Ik vond het erg interessant. Als nieuwkomer in de retailworld is het voor mij een no-brainer dat iedere detaillist, groot of klein, dient te investeren in Vertilinq, aangevuld met een passende selectie van de getoonde oplossingen."

- Toon Santen

"Ons bezoek aan Future Store Arnhem was erg inspirerend. We praten veel over wat mogelijk is, maar hier zie je het al in praktijk! Erg leuk om samen stil te staan bij de goede dingen die we al doen, maar zeker ook na te denken over wat er nog allemaal mogelijk is. Dank aan Ger en Kasper. Aanrader!"

- Nico de Jong

Erg interessant om technieken zo concreet, veelzijdig en "dicht bij huis" toegepast te zien! 

- Gert van Doorn

"Alle bezoekers waren zeer onder de indruk van het ondernemerschap van de ondernemers achter de Future Store, het zeer innovatieve karakter van de oplossingen, het feit dat alle techniek daadwerkelijk draait in een live omgeving en het unieke karakter van de totaaloplossing die voor zover bekend niemand anders voor elkaar heeft. Heel sterk is dat het zeer innovatieve platform een bestaand concept is, draait en zich al heeft bewezen."

- Olaf Zwijnenburg

 

De toekomst van de retail zit in het creëren van een geïntegreerde winkel waar Online technologieën worden toegepast in een fysieke winkel. In Arnhem kun je dit ervaren." Afgelopen vrijdag was ik met een aantal innovatieve ondernemers op bezoek en mochten we veel mogelijkheden ervaren. Het was een inspirerende avond.

- Cris van Arkelen

"Afgelopen vrijdag met klanten de Future Store Arnhem bezocht. Erg indrukwekkende naadloze integratie van alle online mogelijkheden in fysieke retail. De digitale transformatie waar veel retailers aan de vooravond van staan is met 50 innovaties in Arnhem al werkelijkheid."

- Ernst-Jan Smids

"Tijdens de inspiratiesessie bij de Future Store zijn tientallen innovaties getoond, welke direct toepasbaar zijn binnen de retail-branche. Er wordt direct meegedacht met de retailers aan de hand van praktische voorbeelden, bijvoorbeeld hoe snel je een investering kunt terug verdienen. Het is een informele setting, waar genoeg ruimte voor discussie is. Geïnformeerd en geïnspireerd loopt je naar buiten, maar dat had de camera ook al geregistreerd."

- Marlon van Wijlick

We hebben een zeer interessante dag in the futurestore gehad. Op een duidelijke en eenvoudige manier  werden verschillende praktische technologische ontwikkelingen getoond en toegelicht. Met daarbij een korte brainstorm hoe iets dergelijks ook voor onze branche mogelijk toepasbaar zou kunnen zijn. Het enthousiasme en de no-nonsense houding van de gastheren sprak ons erg aan. We zijn geïnspireerd vol idee richtingen weer naar huis gegaan.

 - Gert-Jan Tamerus

Mega interessante tour in de future store, begeleidt door de enthousiastelingen Ger en Kasper, waar offline en online concepten worden gecombineerd en in de praktijk worden getoond. Het onderliggende platform speelt hierin een cruciale rol en heeft veel potentie.


- Jan-Willem Lichtenberg

"Een must voor iedere retailer, producent, merkeigenaar die zijn eigen toekomst en die van Retail serieus neemt!"

- Frank van der Linden

"Het bezoek was zeer inspirerend en interessant! Mijn collega’s en ik vonden het ontzettend leuk om alles waar je veel over leest, in de praktijk te zien en vooral alvast een beetje verder te denken welk van de getoonde innovaties evt. goed toepasbaar zou zijn op onze eigen business. Daarbij helpt het altijd om de ontwikkelingen ‘in real life’ te zien in plaats van ‘slechts een artikel of blog te lezen’. Want, hoewel de kracht van de verbeelding sterk is, het is pas echt tof om het te zien, te voelen en te ervaren!"

- Tessa de Vries

"Hoe wij als Aldipress de toekomst van Retail zien? De Future Store komt met haar ideeën en oplossingen heel dicht in de buurt. Ze laten op een hele toegankelijke en laagdrempelige manier zien hoe Retail voor consumenten inspirerend en leuk is én blijft. De technologie is daar een middel in en geen doel op zich. Het mooie is dat hier logistieke oplossingen samengepakt kunnen worden met innovaties voor de consument. Dát maakt het voor Aldipress interessant en voor de retailers waar wij mee werken.”

- Linda Elzendoorn

"De concurrentie in de retail branche is moordend, de consument is veeleisend en de ontwikkelingen gaan razendsnel. Hoe moeilijk deze branche ook lijkt te zijn, heb ik tevens ervaren dat er ook onwijs veel kansen zijn. De Future Store in Arnhem zet deze kansen om in een real life omgeving waarin allerlei technologische innovaties toegepast zijn; dit resulteert zich in een ware beleving voor je zintuigen! Na een bezoek aan de Future Store in Arnhem kom je er pas écht achter hoe verouderd de huidige modellen in de retail zijn. De retail is toe aan slimmere systemen!"

- Dungelmann

"Bezoek aan Jullie 'future store' gaf ons wat dat betreft perfecte insights in de mogelijkheden die hun weg in de nabije toekomst instore en online kunnen hebben! Hartstikke 'smart' van jullie om al die mogelijkheden aan elkaar te verbinden! Daarmee maken jullie de toekomst veel toegankelijker voor heel veel retailers! Succes met de verdere ontwikkeling, ik kom graag nogmaals met een groep designers bij jullie binnen!"

- Lex de Vries

"We zitten midden in de branche en denken al veel kennis van het heden en toekomstige ontwikkelingen rondom centrum en retail-ontwikkelingen. Toch was het voor ons een heel leerzame en nuttige ochtend. De theorie is mooi om te horen, maar als je zaken in de praktijk vertaald ziet, spreekt het nóg meer aan. Een compliment en dankjewel voor de gastheren! We komen terug!"

- Wim Aussems

"Wij bedanken jullie voor een inspirerend schoolreisje zoals wij dat noemen. Inhoudelijk heel sterk en goed onderbouwd. Duidelijke en concrete voorbeelden die het abstract denkvermogen ondersteunen met plaatjes en voorbeelden."

- Marjolein Mesman

“Fantastisch om te zien dat innovaties waar je veel over leest tastbaar zijn gemaakt inclusief een duidelijke analyse over het nut er van.”

- Jan Berends

"Het was inspirerend om de Futurestore te bezoeken. Alle innovaties bij elkaar, die gemak en beleving voor retailer en consument, opleveren. Je hoeft geen grote retailketen te zijn om aan deze innovaties mee te doen. Veel innovaties zijn ook zeer bereikbaar voor het MKB! Zeker een bezoekje waard."

- Jacqueline Opstelten

Tijdens mijn bezoek bruist het van de ideeën, je ziet en ervaart iets en je maakt gelijk een vertaalslag naar de toekomst.

Ik vond het een fantastische ervaring en aangezien er elke keer items bijkomen wil ik de store nog een keer bezoeken.

- Henny Jansen

"We zien onszelf als een koploper wanneer het aankomt op het samenbrengen van offline en online. Toch was ons bezoek aan de Future store in Arnhem erg inspirerend. Kasper en Ger zijn met hun team namelijk enorm aan het demarreren als het aankomt op de trends in de retail. Het was voor ons een zeer inspirerende middag en zeker aan te bevelen als je een stukje van deze retail "future" zelf wil ervaren. Het heeft ons weer verder aan het denken gezet, want uiteindelijk blijf je geen koploper door rustig in het zadel te blijven zitten."

- Menno van Driel

"Een prachtige rondleiding met inzicht van de innovaties in de Retail, voor nu én voor de toekomst” 

Getekend: Ambassadeurs Trends en Ontwikkelingen van het SBB

- Michel Bouten

Wij vonden het zeker een interessante ochtend. Een aantal van de innovaties kende wij al maar er zaten ook doorontwikkelingen en nieuwe bij. Wel blijft het lastig om te zien wat van ons te gebruiken is op de grote schaal waarop wij de winkels hebben. Wij blijven intern de discussies voeren en kijken naar de mogelijkheden. Op dit moment zijn wij onze IT aan het aanpassen om deze toekomst proef te maken en meer flexibel met wat wij hadden. Ook onze online afdeling zijn wij aan het aanpassen met een bijbehorend nieuw distributie centrum. Dus wij vervelen ons zeker niet. De rondleiding is interessant en geeft je een mooi beeld wat er allemaal mogelijk is.

- Martijn Kip

"Future Store geeft een prachtig beeld hoe de werelden van “Bricks” en “Clicks” elkaar kunnen vinden. Indrukwekkend is te zien hoe het gelukt is om de ICT-systemen onderling met elkaar te laten communiceren in één eind oplossing."

- Gijsbert Dop

"Een mooi overzicht van alles wat er tegenwoordig mogelijk is in de retail, maar wat eigenlijk nog te weinig wordt ingezet. Een must voor retailers, adviseurs in de retail, journalisten en consumenten die willen weten hoe de detailhandel zich verder kan ontwikkelen."

- Hessel Ruijgh

We hebben een geweldig inspirerende ochtend gehad met ons Coulisse team bij de Futurestore in Arnhem. De ontwikkelingen in de wereld van morgen zijn al weer vele malen sneller dan de ontwikkelingen van vandaag. Hoe blijven wij als Coulisse alert en voorbereid op de snel veranderende wereld. Een eyeopener in de Futurestore Arnhem. 

- Christiaan Roetgering

Sports unlimited retailIk vond het heel inspirerend om in 1 ruimte bij elkaar de diverse digitale technieken te zien werken die in een winkel toepasbaar zijn, en waardoor winkels nog meer futureproof kunnen worden. De tekst en uitleg die Ger en Kasper daarbij gaven, was ook voor niet-techneuten goed te begrijpen, zeer toegankelijk, en pragmatisch ingestoken.

- Gerco Vonk